Tuesday, February 16, 2010

TERKOS PASAJI'NDAN NE ALDIM?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

renkli üst: Terkos Pasajı,5 TL(yanında tişörtle 5 TL.Bu üstü 2.5 TL yapar!inanılmaz:)
satıcı çocuk ben ordan çıkarken sen artık bu saatten sonra alışveriş yapmazsın dedi bana.Neden dedim.Herşey artık pahalı gelir dedi güldüm:) 5 TL den sonra evet:)))

siyah fedora: Taksimde bi şapka satıcısından.ismi yok.

kemer: Vero Moda, takılar: ÇEŞME Alaçatıdan, Tayt: MANGO,ruj: Hakan Yıldırım defilesinden hediye.rengi:coral.zaten bu sene "coral" renk moda rujda.ama daha oranjı....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Terkos Pasajı'na nedense bayılıyorum.Biliyorum çok kalabalık ve ben bu kalabalıktan nefret ediyorum ama doğru saatlerde gidilirse rahatça gezilebilecek bi yer.Ama öyle beş dakika değil biraz bi süre ayırın çünkü süper parçalar bulup ucuza alabilirsiniz ve eve eliniz dolu dönebilirsiniz.
Ayrıca şöyle diyim,Terkos pasajı fiyat skalası Atlas pasajından daha uygun.Atlas'da biraz daha yüksek.Karşılaştırdım.Terkos'da tişört cenneti var denebilir.ve elbise:)


WHAT I HAVE BOUGHT FROM TERKOS PASSAGE/BAZAAR IN TAKSIM?
Last weekend I bought this top from Terkos in Taksim.Its a shopping bazaar throught Tünel,Istiklal.Its really crowded you can get annoyyed but if you dismiss people and check out the place you can come home with great finds with the lowest prices ever.I love this place and I buy most of my dresses and t-shirts from Terkos.I bought this top for 5 TL.Yes,unbelieveable!
My Ping in TotalPing.com